
V současnosti je typickou prioritou v řízení firem hledání úspor a zefektivňování vnitrofiremních procesů. Seminář poskytuje pohled na inventarizace právě jako na jeden ze snadno dostupných nástrojů dosahování systémových úspor.
Zaměření semináře
- Školení je určeno pro zaměstnance, kteří jsou odpovědní za provádění nebo supervizi inventur, většinou jde o správce majetku, finanční účetní, office manažery, pracovníky provozu, ale i zaměstnance IT oddělení.
- Z obecného hlediska je školení vhodné i pro vyšší management - problematika se dotýká celkového hospodaření společnosti a systému řízení.
Obsah
- Inventury hmotného majetku a zásob
- Klasické přístupy a jejich limity
- Rizika a ztráty plynoucí z neefektivních inventur
- Možnosti zefektivnění procesů správy majetku
- Moderní technologie pro inventury
- Automatická identifikace - principy, technologie, implementace, metodika
- RFID a inventury majetku
- Právní rámec
- Aktuální právní úprava inventarizace
- Nejednoznačnosti v zákoně a časté otázky
- Otázky a odpovědi
- Diskuze nad specifickými problémy v dané firmě či instituci
Obsah semináře rádi přizpůsobíme Vašim konkrétním potřebám!