Administrativní výpomoc do kanceláře
Na naší pražskou pobočku právě hledáme usměvavou a pozitivní posilu, která se nebojí administrativní práce, ale ani dalších drobných úkolů v kanceláři asistentek.
Nemusíš se bát, že bychom tě hodili hned do vody. V naší kanceláři každého pečlivě zaučíme a navíc je tady vždy někdo, kdo rád poradí nebo pomůže :)
Co tě na pozici čeká?
- vyřizování e-mailové komunikace nebo telefonních hovorů
- drobné administrativní úkoly - skenování a zařazování dokumentů, přepis dat apod.
- přijímání a odesílání pošty
- kontrola údajů v dokumentech
- práce spojená s recepcí - přijímání návštěv
Co u nás budeš potřebovat?
- uživatelskou znalost Word a Excel
- pečlivost, komunikativnost a vstřícné jednání
- čas docházet k nám do kanceláře alespoň jednou týdně (Práce obvykle máme na docházení vícekrát týdně, na konkrétní dny a jak dlouho zůstaneš se vždy domlouváme.)
Co ti můžeme nabídnout:
- ohodnocení 125 -135 Kč/hod (hrubá mzda)
- možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o provedení práce
- práci v přátelské atmosféře
- kanceláře v hezkém prostředí Ladronky, pohodlně dosažitelné z metra B nebo A
- drobné sladké a zdravé občerstvení na pracovišti
- dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-)
Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis.
Kontakt: jobs-praha@dantem.cz
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost DANTEM s.r.o. , IČO: 26421232, Patočkova 712/3,169 00 Praha, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.