Administrativní výpomoc do kanceláře

Na naší pražskou pobočku právě hledáme usměvavou a pozitivní posilu, která se nebojí administrativní práce, ale ani dalších drobných úkolů v kanceláři asistentek.

Nemusíš se bát, že bychom tě hodili hned do vody. V naší kanceláři každého pečlivě zaučíme a navíc je tady vždy někdo, kdo rád poradí nebo pomůže :)

Co tě na pozici čeká?

  • vyřizování e-mailové komunikace nebo telefonních hovorů
  • drobné administrativní úkoly - skenování a zařazování dokumentů, přepis dat apod.
  • přijímání a odesílání pošty
  • kontrola údajů v dokumentech
  • práce spojená s recepcí - přijímání návštěv

Co u nás budeš potřebovat?

  • uživatelskou znalost Word a Excel
  • pečlivost, komunikativnost a vstřícné jednání
  • čas docházet k nám do kanceláře alespoň jednou týdně (Práce obvykle máme na docházení vícekrát týdně, na konkrétní dny a jak dlouho zůstaneš se vždy domlouváme.)

Co ti můžeme nabídnout:

  • ohodnocení 125 -135 Kč/hod (hrubá mzda)
  • možnost dlouhodobé spolupráce na dohodu o provedení práce
  • práci v přátelské atmosféře
  • kanceláře v hezkém prostředí Ladronky, pohodlně dosažitelné z metra B nebo A
  • drobné sladké a zdravé občerstvení na pracovišti
  • dobrou kávu a čaj v neomezeném množství :-)

Pokud tě nabídka zaujala, budeme se těšit na tvůj životopis.

Kontakt: jobs-praha@dantem.cz

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost DANTEM s.r.o. , IČO: 26421232, Patočkova 712/3,169 00 Praha, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.